lördag 19 mars 2011

Bloggen flyttad

Jobbar natt i kassan idag och hade faktiskt tid över att flytta min blogg till blogspot som är så mycket bättre.
Har ju inte direkt överöst den gamla med inlägg på grund av tidsbrist men nu så! Dessutom ger den här möjlighet att lägga upp separata sidor så Seraphines kommer få mer plats.

På något skumt sätt så flyter tiden bara ihop när man kombinerar dag- och nattjobb plus har ett eget företag, försöker tillverka varor, har ett stort intresse för eldkonst, försöker öva in nya saker, lite tv-zappande, vänner (som jag inte hinner träffa), familj (som jag bara hinner träffa över mobilen), träning (som tyvärr får bortprioriteras ibland)... och något som skall kallas hemmaliv den obefintliga tid som blir över.
Just nu är det måndagar.
Kanske.

Jag lovar att bättra mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar